100gr kyckling.

Åhhhhhhhh så gott det var! och så mätt jag blev! Det är underbart att få äta igen, även om det inte är så mycket så är det underbart att få tugga igen. Har hitills gått ner 5,5 kg så nu är det "bara" 19,5 kvar. Men jag ska klara det, japp det ska jag! Nästa månad ska jag skriva in mig på Step In. Kan tyvärr inte göra det nu för jag får ingen lön denna månad. Så då får jag ta långa promenader och köra lite aerobics hemma så länge :)

Idag var jag ner på stan och köpte overall till Milton. Blev en Didriksson plus vantar till. Så nu fattas bara mössa och skor sen är hans vintergarderob klar. Tänkte ta bild på den, men får göra det imorgon istället.

Ikväll ska jag se Biggest Loser och slappa i soffan.

Ha en härlig måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu vet jag inte om det bara är Cambridge du kommer köra för dina resterande kilon (bra jobbat förresten), men annars kan jag starkt rekommendera viktklubb.se. Man fyller i sina uppgifter och vad man har för viktmål på hur lång tid, så räknar den ut hur mycket du ska äta varje dag. Man får dessutom recept utefter antal kalorier. Man får äta allt utan att ha dåligt samvete ;), men utefter ett visst antal kalorier då förstås. Riktigt peppande och man ser hela tiden hur man ligger till, samt vad olika saker faktiskt innehåller.

2010-09-20 @ 21:07:48
Postat av: Joanna

Du är duktig! =)



Tack snälla du..



Kramar

2010-09-20 @ 21:59:19
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad roligt!! Kämpa på! Skickar lite pepp med posten! PEPP PEPP PEPP!!!

2010-09-21 @ 11:09:05
URL: http://secondone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0