-6,5

På 3 veckor så har jag gått ner -6,5 kg. Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt lite besviken, trodde jag skulle gå ner mer.. Jag har inte fuskat en enda gång! Trodde aldrig jag skulle klara det så bra som jag har gjort. Men det känns på kläderna att jag har gått ner iaf.

På Biggest loser, där kan man snacka om att gå ner i vikt! Dom flesta går ju ner typ 5 kg i veckan. Då skulle jag bara behöva vara med där i 5 veckor så har jag nått min målvikt sen, haha :)
Men nu är jag 7 kg ifrån min startvikt när jag blev gravid. Det är mitt delmål, sen ska jag ner 15 till. Jag ska klara det, jag kommer klara det!

Nu är det bara att ta nya tag och börja motionera mera. Eventuellt så ska jag få ta över ett kort på Step in, då slipper jag inskrivningsavgiften. Om jag kan göra det så ska jag skriva in mig så fort som möjligt, annars måste jag vänta tills nästa månad eftersom jag inte fick någon lön denna månad.

Nu har både jag och Bische fått ont i halsen, måtte jag inte bli sjuk nu!
Nä nu ska jag ta min onda hals och mysa ner mig i soffan med syster och kolla på Idol!


Kommentarer
Postat av: macknow

Nu är jag nyfiken!! Är det cambridge du kör? Vad innebär det? Vart köper man käket och vad kostar det? osv...?

Men du 6,5 kilo är inte fy skam!! Grattis!

2010-09-27 @ 21:32:55
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Tirja

Tycker du har varit jätte duktig! :)

2010-09-27 @ 21:55:43
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Jane

Du ska inte gå för mycket på vikten Linda. Mätte du dig innan du började?!

Jag kände också sådär i början, att jag va besviken över att jag inte gick ner så extremt mycket MEN måtten hade minskat som faaaaaan och det räckte för mig kan jag säga =)

Nu när jag gått ner använder jag mig dock av vikten för att försöka hålla mig nere... =)

2010-09-28 @ 09:29:09
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0