-3,5

Vägde mig idag efter en vecka utan mat och endast cambridge å vatten. -3,5 stod vågen på. Jag är nöjd! Men det hade ju inte skadat om det hade varit typ ett kilo till :) Det känns inte som att jag går ner heller, känner mig mer uppblåst. Men det kanske är pga allt vatten jag dricker. Det går ju frammåt iaf! Ska bli spännande att se hur mycket jag har gått ner tills nästa vecka.

Jag är fortfarande hungrig, dock inte som jag var dom första dagarna men jag skulle mer än gärna ta en macka. Men icke. Jag ska stå ut minst en vecka till.

Jag tor jag tycker om mat alldeles för mycket för att vara helt utan det, haha.. Dom flesta som jag känner som har gjort cambridge är inte ett dugg hungriga. Är det något fel på mig eller? :)
Jag gör aldrig om detta igen iaf!

Lämnade Milton på dagis till halv 11 idag. Jag börjar jobba kl 13, men dom vill hellre att man ska lämna innan lunch då när man börjar jobba så knäppa tider. Annars blir det ju att jag ska lämna han mitt i sovtiden.

Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: kickans mamma

asså va e cambridge??

ska man ba dricka vatten eller vad..berätta nöööö

2010-09-13 @ 12:42:22
Postat av: Tirja

Va duktig du varit nu :D Jag ska väga mig riktigt imorgon är lite nervös, fast jag både vet och känner att jag gått ner!

Men visst känns det skönt att det har hänt något :)

2010-09-13 @ 15:40:53
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Maggs

Bra kämpat, lugn du det minskar ska du se :-)



2010-09-14 @ 09:39:01
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0