work, work..

Har nyss kommit hem från jobbet. Jobbar hela helgen, eller rättare sagt jobbar varje dag fram tills på fredag nu. Har knappt hunnit träffa mitt lilla hjärta nånting varken igår eller idag! Imorgon blir det massa mys när jag slutat jobba.

Ikväll blir det Idol med mitt stora hjärta annars blir det inget speciellt.

Är hungrig också.. ska gå och göra mig en shake. Äter nu 2 shake om dagen plus en vanlig måltid. Funkar bra! Det värsta är att jag bara bara påsar kvar så att det räcker imorgon. Hoppas jag får pengar på måndag så att jag kan köpa mer. Annars vette fan..

Så var det med det! hej!

Kommentarer
Postat av: tezz

ja det va till dig..

2010-10-09 @ 22:22:38
URL: http://misstezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så duktig gumman, kom igen och håll i allt nu:) Kram Tommy

2010-10-09 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0