Tagga ner!

Jag har en förmåga av att stressa, jämt! Även fast jag inte behöver det. Jag stessar upp mig bara över en sån sak att jag inte har hunnit dammsugit tex. Har jobbat varje dag sen i måndags och plus att jag var ju på kurs onsdag-torsdag så det ser verkligen ut som ett bomdnedslag här hemma! Och alla som känner mig vet att jag HATAR när det är stökigt hemma. Nu är det bara 3 jobbdagar kvar sen är jag ledig. Då blir det storstädning kan jag lova!

Det är svårt att få allt att gå ihop alltså. Man ska jobba, hinna träffa Milton, städa, laga mat och träna. Milton går så klart alltid i första hand.
Jag jobbar ju bara 50% nu, och hur ska det då gå när man får ett heltidsjobb? Då kommer man ju aldrig hinna träffa sina vänner. Tänk om man kunde ha ett 8-17 jobb, vad allting skulle vara lättare då! Dels att man slipper jobba helger, det skulle vara underbart.

Jag måste verkligen lära mig att sluta stressa upp mig för saker. Men det är inte alltid så lätt..

Kommentarer
Postat av: raskan

Hmmmmm är du oxå ensamstående??

Ja get it..

Man e väl två....dona o fejja.:)))

2010-10-24 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0