Syndat!

I helgen har jag ätit god mat och även godis. Jag tänkte att när man är borta så får man unna sig. Men idag har jag sån ångest! Gruvar mig för att väga mig imorgon.

Helgen har i stor sett varit bra. Skönt att komma bort. Dock så hade det varit bättre om det fanns en tv där, haha! :) När man inte har nånting att göra så är det faktiskt bra med tv.

Jag är supertrött nu. Har inte sovit vidare bra i helgen. Men det gör jag aldrig när jag är borta.
Ska ta med mig min karl och krypa ner i sängen, NU!

Kommentarer
Postat av: stefan

drygt utan tv ;P skulle inte klara mig utan tv/dator nå längre tid inte xD

2010-11-02 @ 14:55:27
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0