Step in.

Nu gott folk ska fettet brännas! ;) Nu jävlar ska jag bli av med alla dess onödiga graviditetskilon plus några till. Jag är så taggad nu!

Efter jag lämnat Milton på dagis imorse så tog jag en lååång morgonpromenad, så härligt. Sen tog jag mig en tripp ner på stan, var verkligen tvungen att köpa en ny mascara. Där träffade jag Jane, vi gick och strosade lite och sen gick vi på Starlanders. Hon käkade lunch och drack en kopp kaffe :)

Har förresten gått ner 1 kg till. Det tar sig! Och ännu mer kommer jag gå ner nu när jag tränar. Tycker själv att det börjar kännas nu faktiskt, speciellt på kläder. Bische tycker att det syns jätte väl när jag är naken ;) Det är väl inget man ser jätte väl själv. Hitills är det -7,5. Mäkta stolt är jag över mig själv faktiskt! Trodde aldrig att jag skulle klara det så bra som jag gjort.
Det fattas väl bara att man blir på smällen så att man går upp allt igen, haha! Nej det får faktiskt vänta ett tag till. Men det skulle ju faktiskt vara mysigt med en bebis till :)

Har städat undan på våran lilla uteplats idag också, nu är sommaren över på riktigt.. Nu är det länge kvar innan man får sitta ute med ett glas vin och en cigg! Är inte det härligt så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0