Sjukling, igen!

Idag när jag kom till mamma och skulle hämta liten skiten så möttes jag av en trött och väldigt varm kille. Han hade varit dåsig hela dagen, men hade inte haft någon feber. Han somnade så fort vi satte oss i bilen, sen när vi kom hem så vägrade han släppa mig. Gav han alvedon, gjorde välling och gick och lade oss i soffan och sov en par timmar. Sen när han vaknade så hade alvedonen värkat så då fick jag i han lite mat. Nu sover han för natten, men känner på mig att det kommer bli en jobbig natt för han. 39,7 hade han i feber när vi kom hem, stackarn.

Jävla dagis! ;)

Jag är helt slut jag med även fast jag fick sovmorgon till klockan 10 idag. Så ikväll blir det lugna puckar. En film kanske.

Puss!

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

haha äre sant? jag trodde jag var den enda. hahahahaha.

2010-10-17 @ 18:42:29
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0