Oj!

Nu var det länge sen jag skrev! Men har haft fullt upp som ni säkert förstår.

Åkte ju på kurs till Sthlm onsdag-torsdag. Det var mycket givande, och på kvällen så var Tomas Järvheden där och uppträdde, så jävla rolig, haha! För er som inte vet så är han en mycket känd komiker.
När vi satt på Arlanda och käkade så kommer helt plötsligt Bert Karlsson och sätter sig vid oss och börjar surra om allt mellan himmel och jord. Drog några snuskiga skämt gjorde han också, skön gubbe alltså! :) Så den här veckan har jag träffat två kändisar, det ni! ;)

Sen har jag jobbat både fredag och idag. Har 4 dagar kvar med jobb men sen är jag ledig! Ska bli så undebart skönt!

Jahapp lördagkväll å allt. och vad gör man? nada! Börjar känna mig rastlös, jag vill att nånting ska hända! Dra ut på stan och dricka något glas vin. Måste styra upp något snart.

Och förresten. Stort grattis syster till jobbet! Du är så duktig, och jag är så stolt över dig!



Sköna snubbar!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack älskade syster! Är stolt över dig också, Milton och allt. :)

2010-10-24 @ 00:16:03
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Något glas vin på stan tycker jag låter som en bra idé, jag är gärna på :)

2010-10-24 @ 09:10:55
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Evve

Haha, fy fan! Bert ser verkligen ut som en gris!=)

2010-10-26 @ 14:51:34
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0