MYS!

Världens bästa mamma ville låna våran lilla plutt tills imorgon så helt plöstligt blev vi barnlediga. Vi tänkte inte göra nånting speciellt ikväll. Har precis ätit tacos, UNDERBART gott var det! Är flera månader sen jag åt det sist. Senare blir det idol och ett glas vitt. Man måste få unna sig ibland!

Imorse när jag hade lämnat mille pille på dagis så drog jag och Bische iväg å tränade. Tyvärr tränar han på Gym24 och jag på Step in. Hade varit roligare om vi hade kunnat träna tillsammans. Men han ska nog skriva in sig där så fort hans bindingstid går ut.. Det är ju lite skillnad från gym till gym kan jag säga.

Alltid när inte Milton är hemma så saknar jag han så fruktansvärt mycket. Även fast jag vet att vi ses imorgon. Jag gruvar mig mycket tills nästa vecka då jag ska på kurs till sthlm i 2 dagar.
Mamma lilla hjärta! Som förresten har lärt sig att peka fuck you, haha! :)

Kommentarer
Postat av: Evve

Haha! Vilken duktig kille! Men det är ju internationellt så han kan ju göra sig förstådd i flera länder då! Han är inte dum!=)

2010-10-15 @ 23:18:57
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0