Min lilla kille.

Imorse var Milton relativt pigg, lekte på som vanligt. Sen på eftermiddagen började han bli mer och mer seg. Men han hade ingen feber så jag klädde på han många lager och stoppade ner han i åkpåsen i vagnen och gick en promenad. Han var så rastlös här hemma så det behövdes. Sen när vi kom hem så var han mycket gladare. Men efter bara en timme så satt han fastklistrad på mig, jag fick absolut inte resa mig från soffan, han skulle bara ligga i mitt knä hela tiden. Pappan dög inte idag! Han fick i sig lite middag, och sen så fick han gå å lägga sig direkt. Han höll nästan på att somna vid matbordet. Stackars lilla älskling! Om det bara kunde vara jag som fick vara sjuk istället.

Imorgon är det ju dagisfoto också. Om han inte har feber så tänkte jag att vi iaf skulle försöka gå dit så han får vara med på det. Det skulle vara så tråkigt om han missade sitt första foto från dagis. Men sen så ska han få vara hemma med Bische imorgon så jag kan gå å jobba. Vi har sagt att vi ska vabba varannan gång, så att jag inte blir borta från jobbet hela tiden. Känner på mig att det kommer bli några vabbdagar i vinter.

Jag hoppas att han har blivit frisk tills på onsdag iaf. Annars kommer det inte bli roligt för mig att åka till sthlm. Kommer oroa mig hela tiden då, vet precis hur jag är.


Kommentarer
Postat av: Evve

Huvva, stackarn! Hoppas han kryar på sig!

2010-10-17 @ 22:11:35
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Joanna

usch..stackars liten! jobbigt när dom små är sjuka.. :( hoppas han kryar på sej snart!



Kramar

2010-10-19 @ 14:01:48
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Maggan

Vabba...va e de??



Kram Maggan

2010-10-21 @ 15:43:59
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0