LEDIG!

Nu är jag ledig i hela 6 dagar! Känns ju nästan som en minisemester :)
I helgen ska vi åka till Sveg. Bisches pappa har stuga där så han ville att vi skulle komma dit. Skönt att göra nånting annat för en gångs skull.

Idag har vi köpt en till bil. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men.. vi är nu ford ägare! Blev en Ford Mondeo. Inte världens vackraste bil. Men billig att äga och att köra. Kan inte bli bättre.

Imorgon ska vi kolla på en ny lägenhet. Säger inte mer än så än :)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite sen blir det godnatt för min del. Milton vaknade inatt och var vaken i nästan 2 timmar, vet inte alls vad det var med han. Antar att det beror på hans jäkla hosta. Måste boka tid hos läkaren nästa vecka om det inte har gått över, det är så jobbigt för han.

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Tirja

Härligt med ny bil och lägenhetskikande! Och framförallt skönt med lite ledigt när du jobbat så många dagar i rad!

Njut ;)

Hoppas hostan för lillkillen går över, är så tråkigt när dom är sjuka!

Kram

2010-10-28 @ 00:16:28
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: raskan

EN vit??

Som stod på MIN jobb parkering inatt??

:))))

2010-10-28 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0