Jag skulle mycket hellre föda barn..

Än å ha en sån här tandvärk! Det har hållt i sig i 2 dagar nu och nu hjälper inte ens alvedon. Har det inte blivit bättre tills på måndag så måste jag väl åka till tandläkaren. Känner på mig att jag kommer bli några tusenlappar fattigare då.

Idag har jag och Milton bara varit inne och myst. Jag orkade inte ens gå med han till dagis imorse så han fick vara hemma med mig.. Han märker så väl när inte jag mår bra för han är så go mot mig då. Han har varit så snäll hela dagen. Go ungen!

Nä jag orkar verkligen inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Dra visdomtänderna, finns INGET gott med dem, jag har dragit mina eftersom och haft VÄLDIGA problem med dem, haft värk och knappt ståt ut, dragning är det bästa. Kram pilla

2010-10-02 @ 21:21:46
Postat av: Joanna

oooosch. Tandvärk är det absolut värsta som finns! Huuua,lider med dej.. :(

Ett tips är att ta 2 alvedon + 1 ipren, det brukar kunna ge ganska bra effekt,själva kombinationen liksom.. O hoppas du får nån akut tid hos käftis imorn!



Kram

2010-10-03 @ 11:45:59
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0