Jag har konstaterat..

Att Milton inte tycker om att sova borta längre. Vi åkte till mamma igår eftermiddag och han har ju aldrig haft något problem med att sova där. Själva läggningen gick jätte bra, han somnade direkt. Sen vaknade han runt 10 av sin hemska hosta och sen somnade han inte om. Tror klockan var runt halv 1 innan han somnade om. Mamma har ju flyttat in hans säng i gästrummet så hon sov där inne med han och jag och bische fick ta deras säng. Varje gång han hostade under natten vaknade jag, och sen klockan 06.06 slog han upp sina blå och ville kliva upp. Världens bästa mamma gick upp med han så att vi fick lite sovmorgon. Men jag kunde ändå inte somna om eftersom jag visste att mamma inte hade fått mycket sömn. Runt halv 9 gav jag upp och gick upp jag med.

Han brukar i vanliga fall sova ca 2 timmar på dagen, men idag kom han inte riktigt till ro så det blev bara 45 minuter. Snacka om att vi har haft en grinig unge idag. Klockan 18 frågade jag Milton om han ville gå och lägga sig, då sprang han raka vägen in till sin säng, då är man trött! haha!

Jag antar att det beror på att det var väldigt länge sen han sov där nu, eller sov borta överhuvudtaget. Så hädanefter ska mamma få låna han lite oftare. Det är ju som skönt om man kan få lite avlastning ibland.

Ikväll blir det bingolotto! Jag hade faktiskt tänkt att vinna på färgfemman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0