Irriterad!

Idag blev jag riktigt irriterad på mig själv! Skulle åka å köpa Cambridge och han som jag köper det av har bara öppet måndagar och torsdagar 17-18. Så jag skyndade mig att hämta Milton direkt när jag slutat jobba kl 17 och drog dit. När jag kom dit så var klockan typ tjugo i 6 och när jag klev ur bilen så upptäckte jag att jag hade glömt plånboken hemma! Jag blev så irriterad så ni anar inte. Detta ligger även på Frösön så jag skulle aldrig hinna hem och hämta plånboken å sen åka dit igen plus att Milton var hungrig så det var bara att fara hem igen! FAN!

Och jag har ju inga påsar kvar heller. Men som tur är skulle jag få låna några av min snälla granne Marlene som också äter cambridge. Tror nästan jag har blivit lite beroende, haha! ;) Det ger ju så bra resultat så jag kan liksom inte sluta.

Jag & Jane var och tränade imorse innan jag började jobba också. Tror verkligen att jag kommer vakna upp med träningsvärk imorgon.

Bische jobbar kväll den här veckan så jag är ensam hemma. Jag är absolut ingen ensamvarg alltså! Jag trivs mycket bättre när jag har folk omkring mig. Så ni får gärna komma och hälsa på precis när ni vill! :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är super duktig Linda! Kämpa på :)

Jag har gått ner 4kg på egen hand nu, så jäkla skönt med en bra start. Hade stått stil i 3v men idag när jag ställde mig hade jag gått ner som sagt och detta på en vecka. Så de känns kul. Förstår att du blir beroende!



Säg till om du vill ha promenad sällskap någon dag.

2010-10-11 @ 19:51:28
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ja golvet blev mycket bättre, inte helt perfekt men bra ;) Du får kika nån dag! Jag får väl komma förbi nån kväll här i veckan då å hälsa på :) Förresten, jobabr du på fredag?

2010-10-11 @ 20:39:22
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Sophie

Jag har faktiskt inte gjort så mycket, tränat, ätit bättre och mindre än vanligt :) Super nöjd. Ska kanske prova på ren kur nutrilett nästa vecka. Men de är svårt när man jobbar på de jobb jag har. Där man knappt hinner äta, då är de som bättre att äta deras mat. Men får se :)



Ja, men nästa vecka funkar super för oss. Ska bli kul Jag jade tänkt gå pass, har aldrig gått på pass men de verkar ju skit kul!

2010-10-11 @ 21:02:45
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Jane

Ja de va synd att jag inte hade plånkan me mig till lillänge också, så kanske du hade hunnit iaf!

Skönt att du fick låna påsar, känner igen det där beroendet ;)

Kör vi på onsdag igen då? =D

2010-10-11 @ 21:03:28
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Hur länge har du druckit Cambridge? Jag gjorde det i 2 veckor och gick ner 4 kilo. Gör dock aldrig om det igen hahaha Fy va jobbigt det var

2010-10-11 @ 21:14:37
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

heheeh Jag pallade inte ens med kobinerad kur. Gick direkt på maten. Var ju så hungrig. Tränar du nåt?

2010-10-12 @ 20:21:35
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0