Första träningspasset.

Var underbart! varför, varför har jag tagit så lång tid på mig innan jag började träna?!
Ni som sitter hemma och funderar på att börja träna, gört, bara gört!

Ska försöka komma iväg 3 gånger i veckan. Det är inte alltid så lätt att få ihop jobb, barn och träning.. Men då får man helt enkelt struna i andra (o)viktiga saker och åka till gymmet istället. Jag har ju några kilo kvar att gå ner så det är bara att köra på!

Kom på idag att jag inte tog någon bild på mig innan jag började med Cambridge. Det skulle ha varit kul å sett vilken skillnad det blir sen. Men men, jag får titta på gamla bilder istället.

Ikväll sitter jag bänkad framför tv:n kl 21. Imorgon kommer jag också sitta bänkad framför tv:n kl 21. Älskar hösten med alla bra program som börjar igen!

Kommentarer
Postat av: Joanna

åh, jag blir peppad o börja träna när jag läser din blogg! :) Det är ju faktiskt roligt.. Men varför är jag så lat? Har du några bra knep för o ta sej ur lat-träsket? ;)



kram

2010-10-06 @ 09:25:02
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0