Update.

Milton har haft hosta nu i över 2 månader och igår så ringde dom från dagis och sa att jag var tvungen att hämta pga hostan. Jag har ringt till läkaren flera gånger, men dom har sagt hela tiden att det är bara vanlig förkylningshosta och att den försvinner med tiden.
Nu fick jag nog! Jag var i princip tvungen att tvinga dom att ge oss en tid. Och när vi väl kom dit så sa läkaren att det låter som att han har astma! Ja men tack för den. Om vi hade fått kommit tidigare så hade han sluppit hosta på det här viset så länge. Iaf så fick vi astma medicin som vi nu ska ge han morgon och kväll. Tidigare så har jag alltid vaknat på nätterna pga att han hostar så mycket, men natten som var vaknade jag inte en enda gång. Så det verkar ju som att det hjälper.

Vi vet inte riktigt vilken slags astma det är än. Läkaren ska ringa mig på måndag så ska vi få göra en utredning. Så skönt att äntligen veta vad det är. Men det var ju inte direkt det roligaste. Stackars lilla älskling.. Men nu får han ju hjälp iaf.

Nu till något helt annat.
I måndags var jag på mitt första Core pass. Och jag säger bara en sak, igår när jag vaknade så hade jag så ont i hela kroppen att jag knappt kunde röra mig, haha! Hade tänkt lägga upp min träning så här hädanefter: Ett pass i veckan, en dag med vanligt gym och en dag simning. Det är skönt med lite variation.

Har haft magknip hela dagen också. Först trodde jag att det var träningsvärk men det har bara blivit värre och värre. Stackars mig! ;) Hoppas att det blir bättre tills imorgon för då väntar en hel dag med jobb och sen möte efter stängning.

Ikväll ska jag absolut inte göra nånting. Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Evve

Äre en bebis som "kniper"?;)

2010-11-17 @ 21:33:17
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Maggs

Å stackarn han har säkert haft sån där torr rethosta...Jobbigt, men va bra att du inte gav dig med läkartid, det verkar va så man måste göra nu för tiden att tjata....



Kram på Dig

2010-11-18 @ 07:23:24
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Jane

usch då stackars Milton.

Men nu slipper han ju hostan, SKÖNT!

kram!

2010-11-18 @ 08:12:07
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0