Träninsvärk, bakfylla och bajsvatten.

Igår när jag vaknde så ville jag bara dö. Kunde knappt gå ur sängen! Och det berodde inte på bakfyllan, utan det var träningsvärk. Vi körde ju ett 60 minuters boxningspass i lördags, jobbigt som bara den var det! Men tydligen väldigt effektivt :) Idag är det nästan ännu värre..

Som alla vet så blir man väldigt törstig när man är bakis. Tror ni det var gott att dricka bajsvattnet då eller? Ja det e klart att jag kokat det, men det smakar ju typ plast av det när man kokat det. Jag fattar inte dom som dricker vattnet som det är. Det är ju smittsamt detta! Så om ni inte tänker på er själva så tänk på andra! Dessutom så skulle jag aldrig vilja dricka vatten som jag vet att det är avföringsbakterier i. Blä! Det enda jag kunde tänka på när jag stod i duschen idag var att jag duschade i bajsvatten, haha!

Ang Miltons hosta.
Den har blivit värre igen. Verkar inte hjälpa med astmamedicinen ändå! Jag fattar inte varför vi inte bara kan få en remiss till barnmottagningen så att vi kan kolla detta en gång för alla! Läkaren sa sist när jag pratade med han att vi skulle medicinera honom som vi gör nu i 2 veckor, sen sluta en vecka och se om det blir sämre igen. Men nu har det ju blivit sämre även fast vi ger han medicin. Ska ringa till HC imorgon igen.

Hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0