Strul.

Jobbade några timmar på förmiddagen sen åkte jag och Milton till Cimona å barnen och hälsade på :) Super mysigt! När vi var på väg hem så slutade helt plötsligt helljuset att funka. Inte kul att köra utan helljus på vägen från Oviken till stan, mycket djur. Men vi kom hem helskinnade iaf.

Men sen när vi kom hem så var jag utelåst! Hade glömt mina nycklar. Milton var super trött och ledsen och jag var irriterad till tusen. Ringde Bische så han fick åka hit från jobbet. Milton somnade nästan innan jag ens hade hunnit lagt han i sängen.

Nu sussar han gott och jag ska slappa lite i soffan innan det är läggdax för mig med!

Kommentarer
Postat av: raskan

Hmmmm hu ere med dej o NYCKLAR hahahahahaha..

2010-11-12 @ 13:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0