Ont i magen!

Har haft sjukt ont i magen i 2 dagar nu. Det kommer i vågor liksom. När jag får ont så svider det i övre delen av magen, håller i sig i en par minuter och sen går det över. Jag undrar om det kan vara magkattar. Någon som har någon aning?

Jag hoppas VERKLIGEN att det har gått över tills på lördag!
Imorgon ska jag ner på stan och handla några julklappar, jag har inte ens börjat än! Börjar få lite panik. Sen måste jag verkligen hitta något att ha på mig tills på lördag. Vilket inte är det lättaste! Fast det är ju lite roligare att shoppa nu när man har gått ner.

Bische jobbar.. jag hatar verkligen att vara själv. Jag har aldrig varit någon ensamvarg. Trivs alltid bäst med folk omkring mig.

Nu börjar det göra ont igen. Alltså vad fan är detta?

Kommentarer
Postat av: raskan

Har haft exakt samma sen i lördags...

ont när jag åt...

jaaa o lös i magen.....

feber...

Nu är jag bättre IDAG TORSDAG....

vette fan va de är/var..

Köpt Proviva......köp de du med...lindrar o är bra

2010-11-25 @ 22:14:16
Postat av: Jennie

Meen precis sådär har jag också! Inatt vaknade jag av att jag hade ont tillomed. Trodde först det var magsjuka på G men det händer inget mer än så. För tydligen så är det nått nytt virus som går nu där man får dessa magsmärtor men även diareé. Men jag har bara ont i magen, störigt. Hoppas det går över snart!!

2010-11-25 @ 22:57:53
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kanske är den där parasitgrejen (eller vad det är) som sprids som elden nu?

2010-11-26 @ 11:06:26
Postat av: Jane

det går ju nåt magvirus nu. Som man får ont av, och de flesta blir lösa i magen men utan att kräkas.

De flesta har tydligen ont i några dagar utan att det bryter ut i diareé å grejer...

:S

2010-11-26 @ 17:25:54
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Hli

Det måste vara parasiterna!!

2010-11-26 @ 23:44:17
Postat av: Anonym

låter som parasiten som går nu

2010-11-27 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0