Lördag.

Så var det helg igen och jag är ledig! skönt! Dock så har jag absolut ingenting att göra, så det hade ju varit lika bra att jobba egentligen. Då hade man ju tjänat lite cash iaf :)

Mille pille sover och Bische ligger här bredvid mig i soffan och kollar på Discovery som vanligt. Det är den enda kanalen han kollar på när han kollar på tv. Själv kollar jag mest på 5:an.

Men gud vilket intressant inlägg det här blev, haha!

Igår var vi ute och åkte pulka för första gången i år, Milton tyckte det var super roligt. Dock så kom han på att man kan ju faktiskt äta snön. Så det var väl det han var mest intresserad av, typ..

Ikväll är jag sugen på att se en riktigt bra film! Var hundra år sen jag såg en film nu. Ge mig tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0