Jag har inte tid med detta!

Nu så har hela familjen magsjuka. Inatt var det min och Bisches tur. Milton mår ju bra, men han får vara hemma från dagis tills vi alla är bra igen.

Jag har verkligen inte tid med att vara sjuk, å speciellt inte råd! Tur att man kan vabba, då slipper man karensdagen iaf.

Jag som skulle träna idag, och imorgon med. Nu får jag ångest över att jag inte kan göra det. Och sen jobbet som blir lidanade, jag har redan vabbat tre gånger och har bara jobbat strax över 2 månader.. Tyvärr finns det inte så mycket man kan göra åt det. På dagis går det både det ena och det andra. I fredags när Milton var på dagis så var det bara han och en till där, haha! Resten var sjuka, eller lediga.

Hoppas på jobb och dagis på onsdag iaf. Nu ska jag kurera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0