Ge mig värme!

Nu är jag redan less på vintern och kylan. Tänk om man hade pengar så man kunde åka till Thailand! Fy fasen vad skönt det skulle vara. Min morbror är där nu och ska vara där tills i Maj. Så isf hade vi bara behövt betala flygstolen ner. Men en flygstol är ju inte direkt så billig dit heller.

Nej vi får nog vara kvar i denna kyla i år igen. När Micke (min plastpappa) fyller 50 så har vi bestämt att hela familjen ska åka dit. Så det är bara att sätta igång å spara nu! :)

I helgen har jag inte gjort mycket mer än att jobba. Och i veckan blir det väl inte mycket annat än det heller. Ska iaf försöka ta mig iväg å träna!

På lördag har vi julfest. Och jag har panik! Har absolut ingenting att ha på mig! Har hittat en snygg klänning på HM som jag funderar på. Måste ta mig ner på stan någon dag i veckan.

Drömmer mig bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0