DH tisdag.

Efter en hektisk dag så sitter jag äntligen framför tv:n! Är helt slut idag alltså.
Nu ikväll när jag var och tränade så fick jag ont i hjärtat och blev alldeles yr i huvudet, någon som vet vad det kan bero på?

Efter att jag hade gruvat mig en stund igår så vägde jag mig. Även fast jag hade syndat i helgen så hade jag ändå gått ner 0,5 kg! Snacka om att jag blev lättad. Nu är det 3,9 kg kvar till min startvikt och sen ska minst 10 till bort. Jag funderar faktiskt på att köra 2 veckor ren kur med Cambridge igen nästa månad. Det går ju så fort då och då kanske jag kan unna mig lite julmat ändå i år :)

Imorgon börjar en 9 dagars jobbvecka igen. Pepp? Nja inte så värst faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Tirja

Gud va du är duktig :)

Kämpa på!

2010-11-02 @ 23:23:55
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har du ätit tillräckligt? Får du i dig alla vitaminer?

2010-11-02 @ 23:51:58
Postat av: Jane

Du kanske hade druckit lite igår?



Angående vikten så behåller man bra förbränning i kroppen så länge man håller håller igång och tränar några gånger i veckan.

Det är ju därför det är så bra när man gått ner allt man vill så kan man unna sig och ändå stanna i vikt iom att man tränar =D

2010-11-03 @ 10:01:22
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Sophie

Engla såklart :) så less på henne och hennes blogg och hennes "fans". Sen är jag allmänt less på att blogga :)

2010-11-03 @ 11:44:50
Postat av: stefan

säker på att det var i hjärtat det gjorde ont och inte liksom vid hjärtat?



jag vill också börja träna ;P

2010-11-03 @ 12:44:04
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0