Separationsångest? Tänder på G?

Skulle vara tacksam om någon kunde svara på det! :)

I tre dagar nu har Milton varit så himla mammig, och gnällig som tusan. Jag känner inga tänder i munnen på han ännu, men man vet ju aldrig.. Han vill bita på allt och dreglar mer än vanligt :) Nu han han precis somnat, men jag var tvungen att stå och stryka han på ryggen tills han somnade. Tycker så synd om han, det är ju så jobbigt det här med tandsprickning. Fan kan inte alla bara komma på en gång och sen är det klart!

Eftersom han är ännu mer gnällig när vi är hemma så försöker jag vara borta så mycket som möjligt så att han får något annat att tänka på.
Idag åkte vi till Sara och åt lunch och sen blev vi kvar där hela dagen. Sen hem och kockade middag, blev potatis, korv och morotsstuvning. Både bische och milton åt som hästar :) På tal om det, han vill ju knappt äta någon burkmat heller. Och han VÄGRAR äta om han inte få ha tallriken framför sig och äta själv samtidigt som jag försöker mata han. Fast burkmaten är ju väldigt äcklig om man jämför med vanlig mat så jag förstår han :) Huvudsaken är att han äter..

Imorgon tänkte vi dra en sväng på djungelhuset. Sen ska vi på 1års kalas hos Mio! :D

Kommentarer
Postat av: stolt Mamma

hejsan =)

okey,ja jag är väldigt lur på en, verka vara effektiva , men dock väldigt stora =(



Låter som att det är tänder på G, han ha dom symtomen,kanske spricker upp i morgon =)

2010-05-03 @ 21:07:21
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0