Seg i kolan.

05.13 ville min kära son kliva upp imorse. Jag gick upp å gjorde välling och gav han med hopp om att han skulle somna om för han brukar oftast göra det om han vaknar så tidigt, men inte idag. Gaahh vad trött jag var, eller är rättare sagt.

Badhairday kan man lugnt säga att jag har också. Duschade igår innan jag lade mig, och imorse när jag vaknade såg jag bokstavligt talat ut som ett troll. Men jag orkade inte duscha imorse igen, så jag får se ut så här helt enkelt :) Vi ska ju ändå bara vara hemma..

Nu ringde Cimona precis. Hon och barnen ska komma förbi och käka lunch. Blir trevligt, jag som trodde att det här skulle bli en sån jävla tråkig dag. För mig är det inga problem med att sitta inne en heldag, jag kan tycka det är skönt ibland faktiskt. Men Milton han blir ju så rastlös, så då kryper han omkring och gnäller och hänger efter benen på mig istället, det blir jag galen på. Men nu får vi ju besök, det tycker han är roligt :)

Nä om jag kanske skulle ha lagt mig och vilat i en halvtimme innan lillen vaknar och dom kommer. Godnatt för en stund :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du de där med håret känner jag igen! Så ser jag ut lite då och nu. För hinner ju bara duscha när Roger är hemma och sen orkar jag inte torka skallen. Ska klippa en page snart, så jag slipper hålla på med lång håret. Charlie har redan börjat dra i de ;)



Hoppas du och Milton får en fin dag idag! Kramar från oss!

2010-05-11 @ 09:19:53
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0