Proppmätt!

Blev hemmagjorda hamburgare på grillen idag. Jag hatar att man ska äta så mycket bara för att det är så gott! Nu är jag så mätt att jag inte ens tar mig upp från soffan. Bische fick tillochmed gå å hämta datorn åt mig, haha! Ja ja, det är ju söndag å allt ;)

Vi bjöd hit Jane och lilla Kendra på middag också, det var trevligt.

Skulle även prova att få Milton att sova en gång om dagen idag, han sover ju nu för tiden två gånger, en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Och det var ett misstag kan jag tala om! När han skulle äta lunch där vid 11 så var han så trött att han satt och grinade sig igenom hela lunchen, stackarn.. Lade han innan han ens hade ätit upp. Men sen eftermiddagen, fy fan vad den har varit jobbig alltså! Grin och gnäll hela tiden. Runt halv 7 gav vi upp, då fick det bli sängen för honom. Han ville inte ens ha någon välling, så han var trött jag kan lova! Nä hädanefter får han styra sig egna sömntider, han säger väl till på sitt eget sätt när han inte vill sova 2 ggr längre :)
Det var ju exakt samma sak när det gäller hans sömn på natten. Jag provade ju att få han att sluta äta på natten så att han skulle sova hela nätter, men efter 2 veckor så gav jag upp. Sen helt plötsligt utan förvarning så började han sova hela nätter. Jag tror det är bäst att rätta sig efter han.

Nu ska jag och min karl kolla på American History X, hur länge sen var inte det då?

Kommentarer
Postat av: Jane

tack igen för maten och allt annat =) haha!

Har aldrig sett den filmen och jag vill inte se den heller... =)

KRAM

2010-05-16 @ 20:41:59
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0