Pappa.

Imorgon så får vi finbesök av Miltons morfar :) Var länge sen vi träffade dom nu så det ska bli kul.

Annars så har jag inte så mycket att säga faktiskt. Har var en lång och tråkig dag idag med. Men imorgon ska Milton äntligen få komma ut och göra nånting annat!

Bische har jobbat som vanligt idag och det blir jobb imorgon med. Är så sjukt less på hans jobb alltså! En ynka dag i veckan får vi tillsammans. Förhoppningsvis så ska han jobba så här till midsommar och sen blir det lugnare, jag hoppas verkligen det. Visst det är ju alltid bra att få lite extra pengar, men ibland så undrar jag om det är värt det.

Men snart så får vi ju en HEL vecka tillsammans i värmen. Om ni bara visste hur mycket jag längtar!

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

ja får då kan jag iaf jobba :)

2010-05-14 @ 10:21:04
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0