No more alkohol.

Så säger man varje gång jag vet. Men att jag aldrig lär mig! Har varit bakis idag med.. eller kanske inte bakis, men har inte varit hela hundra iaf. Trött som bara den. Och Milton har ju inte haft en av sina bästa dagar om man säger så, undra om det är fler tänder på G? Jag kunde inte känna några iaf.. Men dom ploppar ju bara upp från en dag till en annan.

Igår gjorde vi ingenting. När Milton lagt sig tog vi med datorn till sängen och kollade på The big bang theory.
Idag har vi varit på Maxi och veckohandlat, sen kom svärmor på middag. Bjöd på köttfärsfrestelse och till kaffet blev det mums mums, det är ju trots allt söndag :)

Har ingen aning om vad som händer ikväll. Hör av er om ni vill göra något!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det känns som att jag också skulle behöva bara få åka iväg med Håkan..utan barn. En liten weekend. Har också funderat på Göteborg..eller Stockholm. Men ni era lyllosar ska ju till Solen snart! Visst skulle din mamma med också?

2010-05-02 @ 22:54:18
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Sophie

Ja visst är de :) ja, men det skulle vi gärna ha :) Vi kan antingen på onsdag eller fredag. Så om du kan någon av de dagarna så är de bara att säga till :)

2010-05-03 @ 10:25:05
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Sophie

Okej, men då kör vi på de :)

2010-05-03 @ 13:38:23
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0