Måste packa..

Men egentligen så orkar jag inte. Är helt slut idag! Undra om det beror på vädret? Är så kvavt så det är inte ens roligt att vara ute.

Idag på förmiddagen så kom Cimona och tjejerna hit, sen tog vi vårat pick och pack och drog ner på stan. Skulle köpa ett par solbrillor men hittade inga som föll mig i smaken, så jag åkte tomhänt hem från stan idag, vilket inte händer ofta kan jag lova, haha! Vi fikade och käkade mjukglass istället, det var gött.

Nej nu måste jag verkligen börja packa, lika bra att göra det i tid tänkte jag annars glömmer jag väl hälften. Funderar på att titta på det där nya programmet på 5:an ikväll, Djävuls rallyt, verkar rätt så roligt.

4 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Så sant så :) Håller med dig helt, bara man känner sig trygg med personen som ska ha sin lilla juvel :)

2010-05-17 @ 21:33:51
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Tova

Haha ja, visst är det sjukt! Jag tycker också det känns som igår han föddes (iofs var det ju "bara" 4 månader sen) - fast samtidigt som att han alltid funnits hos oss. Fattar knappt vad man gjorde om dagarna innan! :)

2010-05-18 @ 17:16:16
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0