inte mycket att säga..

Milton sov till halv 8 imorse, det var väldigt skönt. Tänk att man tycker att sova till halv 8 är sovmorgon nuförtiden :) Förut kunde jag sova till 12-1 på dagarna, tror inte att jag har gjort det en enda gång sen Milton föddes. Nästa gång vi ska ha barnvakt till lillen ska jag SOVA. Det värsta är att när vi har barnvakt till han så vaknar jag jämt tidigt på morgonen och måste ringa direkt till den personen som passar han och höra hur det går. Jag är så nervklen :) Blir väl bättre när han blir större och kan prata..

Idag ringde kommunen föresten ang dagisplats. Vi hade ju sökt i första hand på det nya dagiset här i torvalla, men där var det fullt så då undrade dom om vi ville börja på det där dagiset vid 4H, men det har jag ju inte ens sökt. Om vi inte skulle få på det nya så ville jag ha på Kärven, det som ligger närmast där vi bor. Så hon skulle kolla upp det och höra av sig igen. Någon som läser som har sina barn där? Jag har hört så mycket dåligt om vissa dagis här i torvalla så jag är lite nervklen inför det också.

Ska antagligen till Sandra ikväll och kolla på DH, skulle egentligen behöva åka iväg å sola också men jag känner inte för det..

Jag hade visst lite att säga ändå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har jobbat på Kärven ett par sommrar och sen som vikarie för mer än ett år sen. Och jag tycker Kärven är mycket bättre än Kronan. Så du gör ett klokt val att ta Kärven isf :) Kronan är ok också, iaf mina bröders avdelning. Dom andra vet jag inte.

2010-05-04 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0