Gravid!

Nu fick jag eran uppmärksamhet va?! haha..
Nej då jag är inte gravid. Men däremot så har jag drömt om det nu i flera nätter. Men eftersom jag käkar piller så blir det inga barn gjorda här ;)

Det här med drömmar alltså.. Vad betyder det egentligen när man drömmer samma sak många gånger? För en tid sen så drömde jag att bische var otrogen mot mig eller att han lämnade mig, då fick jag ju för mig att det var nånting. När jag var gravid så drömde jag också sånna drömmar, så jag kanske är det då haha :)

Slut pratat om det.

Vad har vi gjort idag då?
Jo först så var vi och hälsade på Sophie och hennes lilla Charlie, åååå så söt han var! När vi var klar där så for vi hem och jag storstädade, sen kom Sara och Kim och hälsade på. Kim ska ju också få sig en egen liten plutt i oktober, då ska jag snusa bebis kan jag lova! :) Till middag blev det fläskpannkaka och nu sitter jag å madde och väntar på att Greys ska börja. Även fast inte jag har följt det den här säsongen så får jag väl offra mig att titta på det för hennes skull då :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Kan vara hemskt det där med drömmar.

Har du haft sanndrömmar någon gång? Det är sjukt hemskt.

Jag har haft det ett par gånger i mitt liv, då man drömmer om något, allt möjligt så händer det i verkliga livet =PP



börja se på vampire diaries istället, as bra! :D

2010-05-06 @ 16:01:12
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken snäll syster jag har som offrar sig! :)

2010-05-06 @ 18:36:50
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0