En vecka kvar!

Nu är den endast en vecka kvar tills vi åker till varmare breddgrader! Längtar så otroligt mycket, speciellt med tanke på vädret här hemma. Fast jag måste faktiskt erkänna att jag har lite resfeber ;) Mest för att jag är lite nervös över hur Milton kommer vara på flyget, som tur är så åker vi på kvällen så förhoppningsvis så sover han på planet. Men jag tänker inte räkna med det :)

Sitter å väntar på pappa och co nu. Vi ska nog åka ner på stan en sväng när dom har kommit. Anna-Lena hade gjort köttfärslimpa och tagit med sig, skönt så slipper jag laga mat till alla!

Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så härligt!

Förstår om ni vill åka redan idag när det regnar så här..

Förlåt att jag inte hörde av mig igår. Glömde helt bort det.. Kram

2010-05-14 @ 12:57:09
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: kickan

jajajajaja... ha så kul Linda! jag får hälsa på er när ni kommer hem.. mår inte riktigt hundra än!

Kram!

2010-05-14 @ 23:04:06
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0