Bortskämd.

Jag börjar nästan känna mig lite bortskämd när det gäller Miltons sovning.. I över 2 veckor nu har han inte vaknat en enda gång på natten. Så nu sover han från kl 19 till ungefär 6-7 på morgonen. Fattar ni hur skönt det är eller?! Nu har jag mer tålamod med han på dagarna när jag får känna mig någorlunda utvilad.

Han är fortfarande lite mammig och gnällig. Men det går väl över det med.
Igår så var vi till lekplatsen och han fick gunga för första gången, det var mycket populärt så det ska vi göra fler gånger :)

Idag fyller min äldsta syster 19 år (!). Tycker det känns som att det var igår vi delade rum (i den lägenheten som vi bor i nu, haha!) och lekte med våra barbies och dockor. Ja det var tider det :) GRATTIS älskade syster!


Snygging! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0