Vad ska vi göra i veckan då?

Jag hatar dom veckorna som jag inte har bilen hemma. Man kan göra så mycket annat när den finns här :)
Idag skulle Kimberly komma och hälsa på. Någon dag i veckan tror jag att vi skulle träffa Alicia. På onsdag ska vi ev följa med Jennie och Mio på öppna förskolan. Men sen då? Jag blir så rastlös när jag inte har något att göra! Kanske ska passa på att städa ur klädkammaren, den ser rent ut sagt för jävlig ut, grejer överallt.

Imorse testade jag Carmen Electras stripaerobic :) Jag blev faktiskt lite besviken, var inte så jobbigt som jag trodde, blev inte ens svettig. Iof kunde jag inte köra så länge för Milton var inte på sitt bästa humör. Ska testa imorgon igen.

Nu -Våra bästa år :)

Kommentarer
Postat av: MarielleGrääs

haha vi sa samma sak, trodde det var något fel. nja, inatt vaknade han till men åt ingenting vilket var mycket skönt. får se hur länge det håller :D

2010-03-01 @ 11:49:32
URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0