Tonight is the night!

Alla tjejer (och Tommy) vet vad jag menar, ellerhur? ;) Ikväll är det ju så klart DESPERATE HOUSEWIVES!
Som jag har längtat! Kvällen börjar klockan 20 med det här nya programmet Dating in the dark, verkar rätt kul. Kl 21 Desperate och sen Cougar Town som också är ett nytt program med Monica i vänner (kommer inte ihåg vad hon heter på riktigt), och det är det dubbel avsnitt av dessutom! :)
JA JAG ÄR EN TV NÖRD. haha

Nu har man ju det man gör på tisdagar iaf ;)

Idag gör vi ingenting. Milton sover just nu och jag sitter här och glor. Skönt med sånna dagar ibland, men nu är det andra dagen vi bara sitter inne.

Tror inte att jag har skrivit om det tidigare, men jag beställde några piller som ska göra att man går ner i vikt som heter Bantaxin, verkar skit bra faktiskt och det är inga farliga ämnen eller så som det ibland kan vara i sånt. Fick dom igår så idag har jag börjat med dom. Man fick 30 dagar gratis så det var väl mycket därför jag beställde, så märker jag ingen skillnad så är det bara att jag säger att jag inte vill ha några fler för det var inget köptvång eller så, det är bra..

Sen måste jag ju säga ett stort GRATTIS på födelsedagen till min bästa vän och Miltons gudfar idag. Vi saknar dig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska man fylla år just på premiären av desperate då? Missade ju den ikväll eftersom jag blev bjuden på födelsedagsmiddag ;) Saknar er jätte mycket också! Puss

2010-03-02 @ 21:35:14
Postat av: Jane

grattis till Tommy! =)



Jag vet inte än, kanske ska till badet.

Men dit åker vi ju iofs inte förrän efter att Kednra sovit.. Alltså vid två tiden, så vill ni komma innan dess så går det ju bra.

Hon sover ju mellan ca 12-14 kom ihåg det bara ;)

2010-03-02 @ 21:58:21
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0