Tommy.

Ibland saknar jag han sjukt mycket. Idag har varit en sån dag.

Det som är det bästa med oss är att vi kan bara "vara", vi kan sitta en hel dag och bara glo på tv om det är så. Man slipper känna press på sig att man måste prata och vara social. Haha nu lät det som att jag inte tycker om att vara social men så är det inte :)
Men ni vet dom dagarna man är bakis tex, då vill man ju helst bara ligga i soffan och glo hela dagen. En sån gång älskar jag att umgås med Tommy! haha

Jag tror att man bara kan hitta en sån vän i livet, och det är precis vad jag har gjort. Han är den enda som vet precis allt om mig, det finns ingenting som jag inte kan berätta för honom.

Tänk allt som vi har varit med om tillsammans. Allt började när vi tjuvrökte bakom skolan i 6:an, sen har det bara fortsatt :) Vi har varit så fulla tillsammans att vi inte har kommit ihåg nånting dagen efter, vi har bråkat, disukterat (mycket!), åkt till stockholm några gånger utan att ens veta vart vi ska bo, varit utomlands och varit full i 14 dagar i streck. You name it! Det mesta inkulderade alkohol nu när jag tänker efter :) Men sen så träffade jag mitt livs kärlek, han träffade sitt livs kärlek och jag fick barn som han fick den stora äran av att vara gudfar till.

Jag hoppas när Milton växer upp att han tycker om Tommy lika mycket som jag gör.
Men det tror jag inte är något problem :)

Vi är så lika han och jag, men samtidigt så olika ändå. Han är min bäst vän helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jane

det e gött med sånna vänner =)

2010-03-17 @ 07:59:17
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns verkligen ingen som Tommy! INGEN INGEN INGEN kan ta honoms plats.

saknar han så det gör ont.. :( Men är så glad för att han har det så bra och trivs så bra där. Stefan är ju så himla bra oxå!!



Kram

2010-03-17 @ 15:09:33
Postat av: Anonym

Åh herre gud, har en lite halvtaskig dag på jobbet och tänkte nu ska jag läsa lindas blogg, det hela slutar med att jag sitter här lite tårögd och mår mycket bättre. Jag är glad att jag fått dig som vän och hoppas vi kommer fortsätta berätta allt för varandra och alltid vara vänner. Du är guld värd min lindiz

2010-03-17 @ 16:14:35
Postat av: Sandra

Oh vad fint =) Jag håller med! Popcorn och Chilinöten det är mina vänner det, bästa dessutom =)

2010-03-22 @ 08:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0