Tisdagsmys!

Är det idag! Jag och Milton har varit alldeles själva idag och bara myst, han är så go min lilla goknul. I eftermiddag kommer moster/syster Madde och myser med oss. Det kommer nog Milton tycka är kul :)
Skönt med lite sällskap nu när Bische jobbar över så mycket.

Jag hoppas verkligen att det blir en ändring på hans jobb snart. Vissa gånger hinner hann inte ens hem förän Milton har lagt sig, och om vi har tur så kommer han hem typ en timme innan han lägger sig. Hur kul är det då? Plus att han jobbar varje helg, antingen lördag eller söndag. Han gör ju det inte direkt frivilligt, han måste, annars kommer dom lägga ner och han kommer bli arbetslös. Nej tack! Då får han hellre jobba över alltså.

Dating in the dark tyckte jag var rätt kul faktiskt så det blir det ikväll. DH offcourse! Och sen är det Cougar Town också, tycker dock inte att det var så kul som det verkade, men det går ju att titta på.

Ha en härlig tisdag för det ska vi ha! Puss!


Här gosar Madde för första gången :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

hehe :) jag vet är nog ganska ovanlig ;) Den första tyckte jag var helt ok, mer tempo - mer som hände. Den här var bara för seg.

2010-03-10 @ 09:33:21
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0