Sömn.

Det tar sig! Milton har faktiskt sovit riktigt bra i veckan, bara vaknat någon gång och sen sovit till typ 7 på morgonen. Och inatt då sov han hela natten! sååå jävla skönt! Man är nöjd med det lilla man får alltså. Vi får se om detta håller i sig, men man ska inte hoppas för mycket.
Vi har ju börjat med mjölkfritt nu igen, så jag vet inte om det har blivit bättre pga det eller om det är tänderna som spökar. Jag hoppas att det är tänderna, men vi tänker iaf fortsätta med mjölkfritt ett tag till.

Idag har vi varit på djungelhuset med Jane, André och Kendra. Kanske blir en tripp snart igen :) Milton tycker att det är kul, och jag med faktiskt.
Vi blev även bjuden på middag hos svärmor idag, det tackar vi för! Jag tycker det är så lyxigt att bli bjuden på middag ;)

Till veckan vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på med, det enda jag vet är BVC på onsdag. Så jag är öppen för förslag :)

Funderar faktiskt på att lägga mig snart, har haft ont i huve i princip hela dagen.
Bjuder på några bilder från djungelhuset..




Kommentarer
Postat av: emma

Vad fin han är! Vilka ögon!! Mamma upp i dagen!

2010-03-15 @ 08:52:10
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0