Slappar dagar.

Det har varit så skönt att vara ute hos mamma, har bara slappat hela dagen igår och idag. Men jag kan säga att det är väldigt lätt att gå upp i vikt när man är här om man säger så, haha. Så nu blir det ingen "unnardag" i helgen iaf.

Igår kväll såg vi New Moon. Och helt ärligt så är jag faktiskt besviken. Jag trodde att den skulle vara mycket bättre. Jag tyckte inte att det hände nånting förän på slutet. Bra var den, men långt ifrån lika bra som Twilight. Så du hade lite rätt Sophie ;)

Nu ska jag och systrarna köra lite aerobics, det är behövligt, haha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Så sant så. Att ah en familj, vänner runt sig som bryr sig, finns där - är det bästa som finns! Och du har ju verkligen världens finaste lilla kille och som du skriver man behöver inga miljoner för att vara lycklig.

Jag har gått och blivit ap-nervös för att något ska hända med bebis i magen under förlossningen - så just nu vill jag bara att vår lilla ska komma ut och att allt ska gå bra.



Du ser där - lite rätt hade man iaf om filmen ;)



2010-03-11 @ 16:28:48
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Stefan

Linda, spelar ingen roll i hennes fall om hon är gammal, hon är fortfarande fin :D haha.



Jag hatade New Moon, eller så som du sa, det tar sån tid innan saker & ting börjar hända

2010-03-12 @ 12:59:50
URL: http://stefanlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0