Shopping!

Vilken tjej älskar inte att shoppa?!

Jag och Milton tog bussen in till stan runt 12 tiden, mötte upp Malin och tog en lunch med henne på Tehuset. Sen så var vi ju så klart tvungen att gå och kolla massa affärer. Köpte lite smått och gott till både mig och Milton.
Har nästan helt bestämt mig för att köpa en ny vagn tills vi ska åka utomlands, var och pratade med dom på Babyproffsen idag vad dom rekomenderade. Jag vill ha en som är liten, enkel att vika ihop, och som det går att ha helt liggläge på. Jag var där häromdagen och kollade på en vagn som kostade 1500, och det var precis den hon rekomenderade så den blir det nog. Ska först prata med mamma och pappa ;)

Efter stan så åkte jag iväg och simmade. Så jäkla härligt alltså! Varför gör jag inte det oftare? Ska försöka komma iväg en par gånger i veckan iaf. Dock så var det några tävlingssimmare som var där idag så dom skvätte så jävligt plus att det blev så stora "vågor", men det är alltid bra med lite motstånd ;)

Nu ska jag göra som många andra bloggare, inte visa dagens outfit utan visa mina inköp till lillen :)


Från vänster: Pyjamas med Snobben på, HM. Strumpor med halkskydd också HM. En tunn sommardress med byxa och t-shirt Kappahl. T-shirt AC/DC HM. Pikétröja HM.

Kommentarer
Postat av: Jane

men så snygger han kommer bli i sina nya kläder :)

2010-03-25 @ 21:33:12
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fina saker :)

2010-03-26 @ 10:27:36
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0