Piroger.

Håller just på att göra hemmagjorde piroger till middag. Har även bjudit över Dalle och Mikaela så jag får hoppas att dom blir bra :)

Härligt väder idag alltså! Men eftersom detta är bisches enda lediga dag den här veckan så har vi gjort massa tråkiga med nödvändiga saker. Först åkte vi och handlade på Maxi, fick avstämningen den här gången också! Jag fattar inte, det måste ju vara något fel på vårat kort. Efter det åkte vi hem och städa ur klädkammaren, och jag städade även ur alla garderober, skönt! Eller inte Miltons garderob, men den ska jag ta tag i någon dag i veckan. Finns ju lite kläder där som han inte kan ha om man säger så.

Ja det var väl typ det jag hade idag. Nu ska jag fortsätta med det här.
Btw, jag förlorade på pokern igår, fan!

Kommentarer
Postat av: kickan

Åhh! det som är såå gott!!

2010-03-21 @ 17:28:49
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack! :) Ja jag ringde igår och frågade om jag kunde ändra tiden tills igår, och då fick jag komma halv två. Så det var bra! Mår du bättre eller?

2010-03-23 @ 08:06:48
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0