Öppna förskolan & Djungelhuset.

Igår morse drog jag och Jennie med oss barnen och gick upp till öppna förskolan. Tyckte att det var jätte bra där, perfekt att gå dit och vara där några timmar istället för att åka ner på stan och spendera massa pengar ;) Dessutom är det ju mer givande för Milton att vara där än att typ vara på stan. Så dit går vi fler gånger!
Efter det så åkte jag och Milton och hämtade upp Sandra och Bella, sen mot djungelhuset. Det verkligen älskade Milton, han for runt där och tittade och lekte med allt. Så en tripp dit blir det redan imorgon igen!

Glömde tyvärr kameran hemma så klart! Men imorgon ska jag banne mig ha den med.
Bjuder på några bilder på Miltons rum istället som jag har sagt så länge att jag ska lägga ut :)

Ikväll blir det så klart schlager! Har ingen direkt favorit så vi får se vad som händer.







Det som är kvar att göra i Miltons rum är en omtapetsering och lite mer på väggarna, men sen är det så gott som klart :)

Kommentarer
Postat av: Linda Omra

Jättefint rum! :)

2010-03-14 @ 08:46:42
Postat av: Sandra

Så fint det blev då =)

Tack för en trevlig dag på djungelhuset..

Tusen tack för att du lyssnade!!

Izabella tyckte om det och jag tyckte det var super mysigt att få gosa med Milton =)=) <3

Puss

2010-03-14 @ 10:55:24
Postat av: emma

Fint! Tack! =)

2010-03-14 @ 15:58:49
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0