Magkatarr?

Jag började få sånna magsmärtor i söndagskväll, men dom gick över så jag tänkte inte mer på det. Natten mot igår så tror jag att jag vaknade 10 ggr för att jag hade så ont i magen! Det fortsatte hela dagen igår också så igår eftermiddag ringde jag sjukvårdsupplysningen, dom trodde att det var magkatarr. Dom rekomderade att jag bara skulle äta kokt mat, inte starka kryddor, inte juice eller kaffe eller sånna saker. Det är ju lättare sagt än gjort kan jag tala om. Det är inte ofta vi brukar äta kokt mat (tyvärr), krydda det gör jag gärna :) och juice och kaffe dricker jag varje dag, åtminstone KAFFE!
Idag känner jag mig iaf bra igen. Har inget ont i magen eller nånting så det kanske bara var något tillfälligt, får vi hoppas iaf.

Sitter just nu och väntar på att Milton ska vakna. Vi ska fara ner på stan en sväng med Jane och Kendra. Han måste ju ha haft världens tråkigaste dag igår. Jag låg bara i soffan hela dagen, för så fort jag reste mig så brände det till i magen. Var bara upp när det skulle bytas blöja, eller när han var hungrig, och det tog emot då också kan jag lova. Som tur var så kunde bische komma hem tidigare från jobbet.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: stolt mamma

Jaa verkligen.

den var så snygg och enkel.

om det hade varit sommar nu hade jag köpt den =)



Åhh vill oxå utomlands,vart ska ni då?

2010-03-24 @ 08:04:09
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: Sophie

Piratebay - dvd kvalite - men ingen svensktext dock. Kan rekommendera.. men den är lite läskig :).

Hoppas ni mår bra och att magen mår bättre!

2010-03-24 @ 08:41:17
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: stolt mamma

Åhhh vad härlig

AVIS =)

2010-03-24 @ 08:59:30
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0