Kock?

Idag gjorde vi ugnspannkaka till middag, har aldrig gjort det förut. Men det blev lyckat! Jag citerar Bischelicous -Det här var den godaste ugnspannkaka jag har smakat iaf. Då blir man nöjd :)
Jag har faktiskt börjat tycka att det är roligt att göra mat, förut hatade jag det. Men jag tror att det beror mycket på att vi har börjat göra matlista nu, så skönt att ha alla grejer hemma, jag älskar att planera :)
Så kanske jag ska byta karriär och bli kock istället? Njaa, så roligt tycker jag nog inte att det är, hehe.

Idag åkte jag och Milton ner på stan och mötte upp Kim och Agneta. Åt lunch på Samuraj, var jätte god lunchbuffé där så där äter vi nog igen. Sen gick vi och strosade lite på stan, köpte en tröja på Gina det var allt. Gick och drack kaffe och surrade massa minnen. Så roligt att träffa gamla vänner och få minnas allt igen.

Imorgon blir det bullbak här hemma! Så nästa vecka får alla som vill komma å äta bullar för jag tänker inte äta dom själv, gör det bara för att det är kul :) Okej jag kanske kommer smaka en eller två ;) Men thats it!
Sen åker vi till mamma och sover där, MYS!

Puss på er mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0