Kaffe och promenad.

Det är det vi har roat oss med idag.
Gick upp till Jennie en sväng efter lunchen och drack en kopp kaffe och surrade lite. Vette fan vad det var med Milton idag, men han var jätte rädd för Jennies man Håkan och typ grinade hela tiden vi var där. Plus att han är VÄLDIGT mammasjuk nu för tiden. Han bara satt i mitt knä i princip hela tiden, samtidigt så är det ju väldigt mysigt också :) Enda gången han sitter still typ..

Efter det så tog jag mig i kragen och gick en 45 minuters promenad. Har inte tränat nånting i veckan så jag idag fick jag ångest.
Ska sluta med dom där bantingspillren också tills magen är okej igen, det kan ju vara dom det beror på också det vet jag inte.

Är redan hungrig och klockan är bara kvart över 3. Blir nog tidig middag idag, ska testa mig på att göra kycklingfajitas, har aldrig gjort det förut men det blir nog gött!


Kommentarer
Postat av: stolt mamma

Melwin var oxå väldigt Mammig =)

Men de bruka dom vara vid 9-10 månaders åldern sa min barnmorska, så man få väl passa på och gosa, som sagt de är då dom är still hahaa..

2010-03-25 @ 08:28:35
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: Sophie

Förstår de - är så svårt att greppa. Åh längtar så till bebis nu och även att kunna vara ute och njuta av våren.. var på stan hela dagen igår och fan va ont i kroppen jag fick haha :)

Hoppas du och Milton får en fin dag!

2010-03-25 @ 08:31:13
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Tirja

Klart jag inte publicerar den kommentaren. Gissar ju på att det finns en anledning till varför du låst din blogg så.

Jag va och köpte mej ett wii fit med balanceboard idag så jag får se om det funkar :)

2010-03-25 @ 14:51:36
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Tirja

Jo vi testar det för fullt just nu och hitills tycker jag det är roligt iaf :)

Blir väl bättre test möjligheter sen när vi flyttat in i nya lägenheten så man har lite utrymme att röra sej på :)

Men jag lär nog uppdatera via bloggen :)

kram

2010-03-25 @ 18:46:53
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0