Jag har bestämt mig.

Vi åker ju utomlands om 2 månader, och efter det när vi har kommit hem så ska jag göra mig själv lite snyggare tänkte jag! ;) Jag ska först göra en hårförlängning som jag har velat gjort länge, sen ska jag fixa mina naglar igen, hatar när dom är så här fula och nariga. Man känner sig så mycket snyggare med snygga naglar ;) Sist men absolut inte minst så har jag bestämt mig för att börja med Cambridge. Jag behöver en kickstart, börjar bli något less på detta nu. Går ner ett kilo hit och dit, jag lessnar så fort och då ger jag upp istället. Jag vill gå ner 15 kg till att börja med, och om jag ska hålla på så här så kanske jag har gjort det när jag fyller 35. Nej nu jävlar ska jag bli en riktigt pudding! ;)
Vet dock inte om jag ska börja med det direkt när vi kommer hem eller om jag ska vänta tills i slutet av sommaren och köra en beach 2011 istället. Jag vet ju hur det kommer bli i sommar, mycket grillande och kanske även några vinglas ;) Så jag vet inte, vad tycker ni är bäst?

Idag så har Frida, Hanna och hennes lilla Tåve varit här och hälsat på. Milton och Tåve har tillochmed pussats! :) Försökte få en bild på det, men det var inte det lättaste. Bjuder på några bilder från dagen iaf.




Som ni ser så är det inte världens lättaste att få en bra bild, haha :)
Klicka på bilderna för att få dom större.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Härligt med förändring :) Låter som en fin idé det behöver en mamma, som tar hand om sitt barn. Hon måste ju med bli omhändertagen.

Jag är så glad att mitt hår har växt som ogräs under graviditeten. Annars hade jag lätt kunnat tänkt mig en hårförlängning, dock inga naglar är så dålig att hålla dom fin :)... ska bli kul att se resultatet sen!

2010-03-30 @ 23:02:07
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag röstar på att börja på en gång av egen erfarenhet. Finns inget värre än att dra ut på det..

Fast hårförlängning? Du har ju långt fint hår..

Men det är alltid kul med förnyelse ;-)

Jag beställd hår på nättet och gjorde det hemma. Blev skit bra.. Det enda som behövdes var en klippning för att få det jämt. Så det blev billigt o fint..

2010-03-31 @ 16:04:54
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: Jane

Linda jag skulle köra direkt!

Det blir bara jobbigare om du väntar... Tro mig!

Kolla på mig, jag dricker vin och äter på donken trots att jag slutat med cambridge nu.

Man kan faktiskt unna sig utan att bli tjock igen.

T.o.m fler än en dag i veckan ;)

Se bara till att röra på dig och att äta bra resten av de dagarna du inte syndar med vin å gotta så lär du hålla vikten. ;)

2010-03-31 @ 22:12:49
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: emma

Oh my good! Har du sett vem som ska va med i nästa avsnitt av programmet Sandhamn?! Haha!!

2010-03-31 @ 23:02:58
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: Tirja

jag ska köra på Cambridge när jag slutat amma så det lär bli i slutet på sommaren :)

men jag skulle nog rekommendera dej att börja på en gång sen :)

Lycka till iaf :)

2010-04-04 @ 14:12:16
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0