Hej på er!

Har fortfarande noll energi, men tänkte åtminstone skriva några rader.

Har nyss pratat med min avdelningschef på jobbet och vi kom fram till att jag ska sluta jobba för ett tag. Jag känner att jag måste ge all min energi åt Milton. Och den lilla energin jag har kvar till mig själv. Han är ändå det som är viktigast och jobbet finns alltid kvar. Men så snart han har börjat sova normalt så ska jag dit igen, jag tycker ju om att jobba! :) Jag längtar faktiskt nuförtiden tills han ska börja på dagis och jag får komma in i vardagen igen. Visst att man känner lite seperationsångest, men den kommer gå över.

Till hösten ska jag också plugga 50%, har bestämt mig för att gå en butiksledarutbildning på distans. Jag älskar ju att jobba inom handels, så en cheftjänst om några år skulle ju inte sitta helt fel ;) Tror dock inte att jag vill jobba med teknik, men typ i en klädbutik eller skobutik skulle vara roligt! Ja vi får se, men det känns ju ändå skönt att man har någon utbildning eftersom att jag inte gick klart gymnasiet.

I veckan ska bische jobba över typ varje dag, inte så roligt. Annars så har vi inget planerat, förutom att jag ska till läkaren med Milton på onsdag. Nu får dom fan ge oss någon medicin så att hostan går över, han har ju hostat så här i över 2 månader nu.

Nu ska jag ta tag i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också jobba i butik men tiderna är ju döden om man har småbarn ju.. Kram

2010-03-08 @ 15:28:06
URL: http://nothingisthesame.blogg.se/
Postat av: stolt mamma

Åhh jag ska försöka låta bli =)

ja dom lär väl sej av sina misstag även fast dom e så små =)

2010-03-09 @ 09:18:16
URL: http://doohdooh.blogg.se/
Postat av: emma

Bra beslut tycker jag! Du gör det jätte bra Linda, verkligen! Kämpa på!

2010-03-09 @ 14:15:54
URL: http://emmaotterbo.blogg.se/
Postat av: Linda Omran

Jag har också funderat på att jobba i klädbutik eller skobutik, känns som att det skulle vara himla roligt! :) , men jag fattade ju inte så mkt utav sidan med olika utbildningar på, så vi får väl se hur det blir med den saken! ;)



Lycka är också sjuk just nu, hon hostar som en liten galning, jättejobbigt! :(



Asfin blogg btw! :)

2010-03-14 @ 08:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0