Ge mig sömn!

Undra när man ska få sova egentligen. Idag har jag känt mig som en värdelös mamma. Jag hatar när det är sånna här dagar.

Inatt var han vaken 2 timmar, sen somnade han om sov en timme och ville kliva upp klockan 5. Vad är det för fel??? Är det tänderna eller vad fan är det för nånting?
Han har också varit dålig i magen 2 dagar.

Milton är världens gladaste barn på dagarna, han leker så bra själv nu och det är så skönt. Tänk om han bara kunde börja sova på nätterna, då kommer han bli ett A-barn med STORT A ;)

Jag har egentligen ingen energi till att sitta här, vi hörs efter helgen!
Då ska jag komma tillbaka med ny energi.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Just ja, det gjorde han ju :) Mm det är spännande - tror inte riktigt att jag har fattat de än dock. Alt känns så overkligt.



Stackare, sömn är viktigt för att man ska må bra - men vad gör man när man har små som inte alltid vill ge en sömn. Hoppas du fick sova något i helgen!

2010-03-08 @ 12:27:55
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0