?

Vet inte vad jag ska skriva som rubrik så då fick det bli så där helt enkelt :)

Hann inte skriva någon blogg igår men jag tänkte uppdatera er lite om lördagen ändå.
Runt 12 tiden drog vi ner på stan med Jane och co. Åt lunch på Samuraj, inte alls lika gott som det brukar vara när det är lunchbuffé på veckorna. Sen gick vi bara och strosade lite på stan, jag köpte en tröja på BikBok, thats it.
Vi blev bjuden på middag hos Björn och Kimberly också, det uppskattas mycket! :) Efter det åkte vi ner på Videoteket och hyrde den nyaste Beck, tycker den var bra. Men alla Beck är ju bra, det är ju Gunvald som gör filmerna, haha!

Just nu sitter vi och väntar på att Milton ska vakna, sen blir det badhuset! Vi har inte varit och badat med Milton sen han var typ 3 månader tror jag, så det var dax nu kände vi :) Så det blir en mysig familjedag på badet idag!

Hoppas ni alla andra får en härlig söndag.

Btw, ikväll ska vi spela bingolotto! haha. Vi bler mer och mer som pensionärer ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline, mamma till Casper

Åh vilken fin header du fått till =) Han e så otroligt söt eran lilla Milton!

2010-03-28 @ 14:30:25
URL: http://morsanochtregrabbar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mysigt med badet :) Hoppas ni vinner storkovan ikväll hihi... :D

2010-03-28 @ 15:39:31
URL: http://mikalela86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0